Rize’de “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi düzenlendi
Gündem
26.12.2025 - 10:42, Güncelleme:
26.12.2025 - 10:42 45 kez okundu.
Rize’de “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi düzenlendi
Rize, 26 Aralık (Hibya) – Rize İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı İl Ambulans Servisi Başhekimliği Eğitim Birimi tarafından, Komuta Kontrol Merkezi personeline yönelik “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi düzenlendi.
Rize İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı İl Ambulans Servisi Başhekimliği Eğitim Birimi, Komuta Kontrol Merkezi personeline “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi verdi.
Acil sağlık hizmetlerinin ilk ve en kritik temas noktası olan Komuta Kontrol Merkezlerinde görev yapan personelin bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi amacıyla gerçekleştirilen eğitim programında; acil çağrıların doğru ve hızlı şekilde değerlendirilmesi, uygun vaka yönlendirmesi, olay yönetimi, koordinasyon süreçleri ile etkili iletişim konularında teorik ve uygulamalı eğitimler verildi.
Dört gün süren eğitimle, çağrı yönetiminde standartların güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması hedeflenirken, vatandaşlara sunulan acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, güvenli ve koordineli bir şekilde yürütülmesine katkı sağlanması amaçlandı.
Eğitim programı, Sağlık Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Talip Başak ve Sağlık Hizmetleri Başkanlığı Uzmanı Serkan Gürel’in katılımlarıyla gerçekleştirilen sertifika dağıtım töreniyle sona erdi.
Hibya Haber Ajansı
Rize, 26 Aralık (Hibya) – Rize İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı İl Ambulans Servisi Başhekimliği Eğitim Birimi tarafından, Komuta Kontrol Merkezi personeline yönelik “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi düzenlendi.
Rize İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı İl Ambulans Servisi Başhekimliği Eğitim Birimi, Komuta Kontrol Merkezi personeline “Tıbbi Acil Çağrı Yönetimi” eğitimi verdi.
Acil sağlık hizmetlerinin ilk ve en kritik temas noktası olan Komuta Kontrol Merkezlerinde görev yapan personelin bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi amacıyla gerçekleştirilen eğitim programında; acil çağrıların doğru ve hızlı şekilde değerlendirilmesi, uygun vaka yönlendirmesi, olay yönetimi, koordinasyon süreçleri ile etkili iletişim konularında teorik ve uygulamalı eğitimler verildi.
Dört gün süren eğitimle, çağrı yönetiminde standartların güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması hedeflenirken, vatandaşlara sunulan acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, güvenli ve koordineli bir şekilde yürütülmesine katkı sağlanması amaçlandı.
Eğitim programı, Sağlık Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Talip Başak ve Sağlık Hizmetleri Başkanlığı Uzmanı Serkan Gürel’in katılımlarıyla gerçekleştirilen sertifika dağıtım töreniyle sona erdi.
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.