“Göründüğünden Daha Fazlası” filmi YouTube’da 2023’ün en çok izlenen reklamları arasında

Gündem 29.02.2024 - 14:29, Güncelleme: 29.02.2024 - 14:29 898+ kez okundu.
 

“Göründüğünden Daha Fazlası” filmi YouTube’da 2023’ün en çok izlenen reklamları arasında

Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES’in yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı ‘Göründüğünden Daha Fazlası’, YouTube reklamları arasında reklamcılık ve yaratıcılığın en iyi örneklerini içeren YouTube Ads Leaderboard listesinde 2023 yılının en başarılı 10 kampanyasından biri oldu ve listede 8. sırada yer aldı.
2023'ün ikinci çeyreğinde YouTube Ads Leaderboard listesinde en çok izlenen kampanyalarından biri olarak yer alan ‘Göründüğünden Daha Fazlası’, yıl genelinde en başarılı kampanyalar arasında da yer aldı. İnovatif içecek şirketi DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix ile, yeni nesil tüketici odaklı konsantre ürün kategorisini sahiplenen ve TV’ye taşıyan marka oldu. Sezonun popüler dizisi Yalı Çapkını ile izleyicilerin kalplerinde taht kuran Mert Ramazan Demir, reklam filminde DİMES COOL Lime Mix’in reklam yüzü olarak yer aldı. Sosyal medya hesaplarında 13 milyonu organik olmak üzere toplam 85 milyon kez izlenen 31 saniyelik kampanya filmi, izleyicisini 29 saniye ekranda tuttu ve yüzde 90’lık tamamlanma oranı elde etti.  Kampanya dönemi SM içerikleri yaklaşık 1,5 milyon organik beğeni alırken, Hashtag içerikleri TikTok’ta 30 milyon izlenmeye ulaştı. Sosyal medyada 65 bin adet DİMES konuşulması ile 67milyon kişiye erişildi. Hibya Haber Ajansı
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES’in yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı ‘Göründüğünden Daha Fazlası’, YouTube reklamları arasında reklamcılık ve yaratıcılığın en iyi örneklerini içeren YouTube Ads Leaderboard listesinde 2023 yılının en başarılı 10 kampanyasından biri oldu ve listede 8. sırada yer aldı.
2023'ün ikinci çeyreğinde YouTube Ads Leaderboard listesinde en çok izlenen kampanyalarından biri olarak yer alan ‘Göründüğünden Daha Fazlası’, yıl genelinde en başarılı kampanyalar arasında da yer aldı. İnovatif içecek şirketi DİMES, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix ile, yeni nesil tüketici odaklı konsantre ürün kategorisini sahiplenen ve TV’ye taşıyan marka oldu. Sezonun popüler dizisi Yalı Çapkını ile izleyicilerin kalplerinde taht kuran Mert Ramazan Demir, reklam filminde DİMES COOL Lime Mix’in reklam yüzü olarak yer aldı. Sosyal medya hesaplarında 13 milyonu organik olmak üzere toplam 85 milyon kez izlenen 31 saniyelik kampanya filmi, izleyicisini 29 saniye ekranda tuttu ve yüzde 90’lık tamamlanma oranı elde etti.  Kampanya dönemi SM içerikleri yaklaşık 1,5 milyon organik beğeni alırken, Hashtag içerikleri TikTok’ta 30 milyon izlenmeye ulaştı. Sosyal medyada 65 bin adet DİMES konuşulması ile 67milyon kişiye erişildi. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.