Engelli araçlarındaki ÖTV istisnasında yüzde 40 yerlilik şartı
Gündem
27.12.2024 - 10:03, Güncelleme:
27.12.2024 - 10:03 627+ kez okundu.
Engelli araçlarındaki ÖTV istisnasında yüzde 40 yerlilik şartı
Engelli araçlarına uygulanan Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) istisnası için yüzde 40 yerlilik şartı getirildi. Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı Resmi Gazete'de yayımlandı.
4760 Sayılı Özel Tüketim Vergisi Kanununun 7’nci Maddesinin Birinci Fıkrasının (2) Numaralı Bendinde Yer Alan İstisnanın Kapsamına Giren Araçların Yerli Katkı Oranının Belirlenmesi Hakkında Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete’de yayımlandı.
Karar ile ÖTV istisnası olarak engellilere yapılan satışlarda yerlilik oranı yüzde 40'a çıkarıldı.
Hibya Haber Ajansı
Engelli araçlarına uygulanan Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) istisnası için yüzde 40 yerlilik şartı getirildi. Konuya ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı Resmi Gazete'de yayımlandı.
4760 Sayılı Özel Tüketim Vergisi Kanununun 7’nci Maddesinin Birinci Fıkrasının (2) Numaralı Bendinde Yer Alan İstisnanın Kapsamına Giren Araçların Yerli Katkı Oranının Belirlenmesi Hakkında Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete’de yayımlandı.
Karar ile ÖTV istisnası olarak engellilere yapılan satışlarda yerlilik oranı yüzde 40'a çıkarıldı.
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.