CarrefourSA, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan ile döndü

Gündem 18.06.2025 - 16:46, Güncelleme: 18.06.2025 - 16:46 736+ kez okundu.
 

CarrefourSA, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan ile döndü

Sürdürülebilirlik vizyonuyla çevresel ve toplumsal etki yaratmayı amaçlayan CarrefourSA’nın TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesi, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan kazandı.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk alanındaki projeleriyle ulusal ve uluslararası platformlarda fark yaratmaya devam ediyor. Hayalet Ağlar Türkiye’den festivalde en çok finale kalan proje oldu CarrefourSA, TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesiyle dünyanın en prestijli yaratıcılık festivali olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nden 1 Altın Aslan ve 1 Bronz Aslan ödülüyle döndü. Hayalet Ağlar Projesi “Design - Brand Environment & Experience Design” kategorisinde Altın Aslan, “Outdoor - Special Build” kategorisinde ise Bronz Aslan kazandı. Ayrıca 6 farklı kategoride shortlist başarısı elde ederek Türkiye’den festivalde en çok finale kalan projelerden biri oldu. Proje için Marmara Denizi’nden toplanan 4 ton hayalet ağla Balıkesir’in Ocaklar Köyü, bir gecede hayalet köye dönüştürülerek; denizlerimizdeki hayalet ağ sorununa dikkat çekildi. Hayalet ağ kavramı, yanlış ve bilinçsiz avlanma nedeniyle denizlerde kaybolan ağlara verilen bir isim. Bu ağlar, onlarca yıl denizde kalarak balıkçılık ekosistemini tehdit ediyor ve küçük ölçekli kıyı balıkçılığıyla geçinen köylerimizi, hayalet köye dönüşme riskiyle baş başa bırakıyor. Projenin elde ettiği ulusal ve uluslararası başarılar sayesinde ise Hayalet Ağlar artık yalnızca bir farkındalık kampanyası değil; “Hâlâ şansımız var” diyen bir uyanış çağrısına dönüşmüş oldu. CarrefourSA Hayalet Ağlar Künye Reklamveren: CarrefourSA/ Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Merve Durantaş Reklam Ajansı: TBWAIstanbul İletişim Ajansı: Momentum İletişim CCO: İlkay Gürpınar ECD: Volkan Karakaşoğlu Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan Kreatif Direktör: Serdar Güngör Kreatif Grup Lideri: Orkun Süslü Yaratıcı Ekip: Seray Samancı, Nazif Sezer Genel Müdür: Tuğyan Çelik Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan CSO: Toygun Yılmazer Stratejik Planlama Ekibi: Arda Sesli, Yunuscan Hısımcıl, Elif Altuntaş Sosyal Medya Ekibi: Burcu Çelenoğlu, İdil Akıncı, Gizem Karakaya, Gizem Gümüş, Beste Kurtoğlu Prodüksiyon Ekibi: Nilay Meltem Ciğit, Mert Adabaş Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir Prodüksiyon Şirketi: Organic Film Yönetmen: Yiğit Karagöz Seslendirme: Burak Sevinç Hibya Haber Ajansı
Sürdürülebilirlik vizyonuyla çevresel ve toplumsal etki yaratmayı amaçlayan CarrefourSA’nın TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesi, Cannes Lions’tan Altın ve Bronz Aslan kazandı.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki, Türkiye perakende sektörünün öncü markası CarrefourSA çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk alanındaki projeleriyle ulusal ve uluslararası platformlarda fark yaratmaya devam ediyor. Hayalet Ağlar Türkiye’den festivalde en çok finale kalan proje oldu CarrefourSA, TBWAİstanbul iş birliğiyle hayata geçirdiği Hayalet Ağlar projesiyle dünyanın en prestijli yaratıcılık festivali olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nden 1 Altın Aslan ve 1 Bronz Aslan ödülüyle döndü. Hayalet Ağlar Projesi “Design - Brand Environment & Experience Design” kategorisinde Altın Aslan, “Outdoor - Special Build” kategorisinde ise Bronz Aslan kazandı. Ayrıca 6 farklı kategoride shortlist başarısı elde ederek Türkiye’den festivalde en çok finale kalan projelerden biri oldu. Proje için Marmara Denizi’nden toplanan 4 ton hayalet ağla Balıkesir’in Ocaklar Köyü, bir gecede hayalet köye dönüştürülerek; denizlerimizdeki hayalet ağ sorununa dikkat çekildi. Hayalet ağ kavramı, yanlış ve bilinçsiz avlanma nedeniyle denizlerde kaybolan ağlara verilen bir isim. Bu ağlar, onlarca yıl denizde kalarak balıkçılık ekosistemini tehdit ediyor ve küçük ölçekli kıyı balıkçılığıyla geçinen köylerimizi, hayalet köye dönüşme riskiyle baş başa bırakıyor. Projenin elde ettiği ulusal ve uluslararası başarılar sayesinde ise Hayalet Ağlar artık yalnızca bir farkındalık kampanyası değil; “Hâlâ şansımız var” diyen bir uyanış çağrısına dönüşmüş oldu. CarrefourSA Hayalet Ağlar Künye Reklamveren: CarrefourSA/ Burçin Çelik, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Merve Durantaş Reklam Ajansı: TBWAIstanbul İletişim Ajansı: Momentum İletişim CCO: İlkay Gürpınar ECD: Volkan Karakaşoğlu Grup Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan Kreatif Direktör: Serdar Güngör Kreatif Grup Lideri: Orkun Süslü Yaratıcı Ekip: Seray Samancı, Nazif Sezer Genel Müdür: Tuğyan Çelik Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ Marka Ekibi: Çağla Yalçınkaya, Bahar Kılıç, Dilşah Koşkan CSO: Toygun Yılmazer Stratejik Planlama Ekibi: Arda Sesli, Yunuscan Hısımcıl, Elif Altuntaş Sosyal Medya Ekibi: Burcu Çelenoğlu, İdil Akıncı, Gizem Karakaya, Gizem Gümüş, Beste Kurtoğlu Prodüksiyon Ekibi: Nilay Meltem Ciğit, Mert Adabaş Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir Prodüksiyon Şirketi: Organic Film Yönetmen: Yiğit Karagöz Seslendirme: Burak Sevinç Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.