2026 GSS prim tutarı belli oldu! Aylık ve yıllık ödeme tablosu değişti! 2026 GSS ne kadar?

Ekonomi 23.12.2025 - 19:16, Güncelleme: 23.12.2025 - 19:16 636+ kez okundu.
 

2026 GSS prim tutarı belli oldu! Aylık ve yıllık ödeme tablosu değişti! 2026 GSS ne kadar?

Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren rakamlar netleşti. Asgari ücretin 28 bin 75 TL olmasıyla GSS primi de değişti. Bakan Işıkhan'ın asgari ücreti açıklamasıyla GSS hesabı da güncellendi. Aylık prim ödemesi ne kadar oldu? İşte 2026 GSS ücretleri...
2026 yılına girerken sosyal güvencesi olmayan milyonlarca vatandaşın merak ettiği Genel Sağlık Sigortası (GSS) prim artışı netleşti. Kasım 2025'te Cumhurbaşkanı Kararı ile prim oranı yüzde 3'ten yüzde 6'ya çıkarılmıştı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'ın açıkladığı yeni asgari ücret zammıyla (net 28 bin 75 TL) net prim miktarı netleşti. Sağlık hizmetlerinden yararlanmak isteyenlerin ödemesi gereken aylık ve yıllık GSS prim tutarı belli oldu. İşte hesaplanan 2026 GSS prim ücretleri...GSS PRİM TUTARI 2026 NE KADAR OLACAK?Genel Sağlık Sigortası (GSS) primi, brüt asgari ücret üzerinden hesaplanmaktadır. Genel Sağlık Sigortası primleri, primini kendi ödeyenler için 1 Aralık tarihinden itibaren yüzde 3'ten yüzde 6'ya çıkarıldı. 1 Aralık tarihinde yürürlüğe giren düzenlemeyle aylık ödenecek tutar 780 liradan 1.560 liraya çıktı. Yeni asgari ücret Ocak 2026 tutarı belli oldu.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, asgari ücretin 2026 yılı için net 28 bin 75 lira olarak belirlendiğini bildirdi.Asgari ücret zammı sonrası GSS primi aylık 1.981,62 TL, yıllık 23.779,43 TL oldu.
Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren rakamlar netleşti. Asgari ücretin 28 bin 75 TL olmasıyla GSS primi de değişti. Bakan Işıkhan'ın asgari ücreti açıklamasıyla GSS hesabı da güncellendi. Aylık prim ödemesi ne kadar oldu? İşte 2026 GSS ücretleri...

2026 yılına girerken sosyal güvencesi olmayan milyonlarca vatandaşın merak ettiği Genel Sağlık Sigortası (GSS) prim artışı netleşti. Kasım 2025'te Cumhurbaşkanı Kararı ile prim oranı yüzde 3'ten yüzde 6'ya çıkarılmıştı. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'ın açıkladığı yeni asgari ücret zammıyla (net 28 bin 75 TL) net prim miktarı netleşti. Sağlık hizmetlerinden yararlanmak isteyenlerin ödemesi gereken aylık ve yıllık GSS prim tutarı belli oldu. İşte hesaplanan 2026 GSS prim ücretleri...GSS PRİM TUTARI 2026 NE KADAR OLACAK?Genel Sağlık Sigortası (GSS) primi, brüt asgari ücret üzerinden hesaplanmaktadır. Genel Sağlık Sigortası primleri, primini kendi ödeyenler için 1 Aralık tarihinden itibaren yüzde 3'ten yüzde 6'ya çıkarıldı. 1 Aralık tarihinde yürürlüğe giren düzenlemeyle aylık ödenecek tutar 780 liradan 1.560 liraya çıktı. Yeni asgari ücret Ocak 2026 tutarı belli oldu.Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, asgari ücretin 2026 yılı için net 28 bin 75 lira olarak belirlendiğini bildirdi.Asgari ücret zammı sonrası GSS primi aylık 1.981,62 TL, yıllık 23.779,43 TL oldu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.